fredag 2. juli 2010

Reisefeber og værmelding

Om nøyaktig én uke har jeg bursdag og befinner meg i flyet et sted mellom London og Hong Kong. Bare tanken på det gir reisefeber. Og ikke nok meg det - Jørns hyppige blogging gjør ikke at iveren blir mindre akkurat. Han har nettopp vært i Kuala Lumpur, hvor jeg også skal innom, ihvertfall tilbringe to netter før jeg setter kursen hjemover. Det er visstnok mye å se der, men alt jeg vet foreløpig er at jeg skal bo på Classic Inn til drøye 300 NOK pr natt. Det er visstnok et enkelt hotell i sentrum av KL, kalt Golden Triangle, og ligger rett ved Berjaya Times Square ("Times Square Mall ").


KL, med Petronas Twin Towers i bakgrunnen


Ettersom det bare er en uke igjen til jeg når Bali, har jeg vært inne en tur på yr.no av ren nysgjerrighet, på tross av at jeg ikke er spesielt opptatt av eller bekymra for været. Det meldes rundt 27 grader og sky med regn på Kuta fra 9-10.juli. Jeg er fortsatt ikke bekymra :P



PS: Temperaturene på Bali ser ut til å være de samme på natten som på dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar